zondag 20 oktober 2013

Dienstmededeling : moving to Wordpress !

Lieve lezers,

Een kleine dienstmededeling.

Mijn blog verhuist naar wordpress. Ik had nood aan iets nieuws en de term beautyblog wil ik laten vallen omdat ik het precies ontgroeid ben. In ieder geval, al de posts van deze blog zijn geïmporteerd naar wordpress en die kan je gewoon daar verder lezen. Ik contacteer Bloglovin om mijn blog url aan te passen, zodat jullie allemaal mee kunnen verhuizen naar daar en mijn nieuwe posts ontvangen via bloglovin. 

Er is nog wat werk aan mijn "vernieuwde" blog maar we komen er wel !
Voorlopig blijven mijn posts zowel hier als op mijn nieuwe blog verschijnen.

Mocht je mij toch "kwijt" zijn, je kan me hier vinden : http://thevalleydoll.com/


xoxo
E.

1 opmerking:

  1. Oe girl! Congrats on the domain and the move! Dit wordt dan mijn laatste comment hier ;-)
    Veel succes en ik verhuis alvast mee!

    <3

    BeantwoordenVerwijderen